Termeni și condiții

A. TERMENI SI CONDITII

1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre OFFICECAFFE SRL, prin intermediul magazinului virtual www.officecaffe.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.Astfel, urmatorii termeni vor insemna:

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-ul anterior mentionat, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specificeb. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)c. Termeni si conditiiDaca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie (acolo unde este cazul) emis de catre Vanzator.

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;b. Informatiile prezentate pe site-ul vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;c. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea OFFICECAFFE SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

6. CONFIDENTIALITATE - PUBLICITATE

Toate documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Cumparatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentialitate din partea celui care le primeste.Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

7. DATE PERSONALE

Introducerea datelor personale ale Cumparatorului pe site-ul www.officecaffe.ro sau comunicarea acestora, prin orice alt mijloc, echivaleaza cu acordul acestuia pentru prelucrarea acestor date in conformitate cu Legea 677/2001. Aceste date nu vor fi folosite de SC OFFICECAFFE SRL decat pentru scopul finalizarii comenzilor efectuate de Cumparator sau pentru primirea de comunicari comerciale din partea OFFICECAFFE (newsletter) in cazul in care, in formularul de comanda, Cumparatorul a acceptat acest lucru. Potrivit legii, aveti dreptul de acces, interventie si opozitie asupra datelor personale ale Cumparatorului, in conditiile legii 667/2001.Cumparatorul este de acord sa i se stocheze de catre Vanzaror datele personale declarate la crearea contului si sa primeasca pe adresa de e-mail declarata, cópii ale comenzilor sale sau alte instiintari de natura comerciala.

8. TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 30 zile lucratoare.

9. FACTURARE - PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura proforma pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Pretul produselor achizionate este cel specificat in rubrica "Total", acolo unde vizualizati continutul “cosului” – dreapta sus. In pretul produselor nu intra costurile expeditiei. Produsele pot fi platite prin transfer bancar (card de credit, paypal, ordin de plata) sau cu bani cash la livrare. Neachitarea acestora obligatii de catre Cumparator da dreptul OFFICECAFFE SRL sa anuleze comanda dumneavoastra, fara nicio notificare. Preturile afisate pe site-ul www.officecaffe.ro includ TVA, iar Taxa Verde e calculata separat. In cazul in care ati ales modalitatatea de plata la livrare, contractul de vanzare-cumparare intre Cumparator si Vanzator se considera incheiat la momentul livrarii produselor si platii contravalorii acestora.

10. RISCURI SI RESPONSABILITATI

10.1. Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sal prin agentul de pe orasul respectiv (Daca exista unul). In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online www.officecaffe.ro se incadreaza intre 3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii. In cazul in care ati optat pentru plata prin virament bancar, OFFICECAFFE SRL se obliga sa livreze produsele comandate in 2 zile de la data in care a fost au fost virati banii in contul specificat de Vanzator. In cazul neindeplinirii acestei obligatii, Vanzatorul va returna suma in maximum 3 zile lucratoare in contul bancar al Cumparatorului, cu exceptia cazului in care Cumparatorul este de acord cu prelungirea termenului de livrare, acord ce va fi comunicat prin fax sau e-mail.

10.2. Transport - Ambalare

Pentru comenzi mai mici de 500 Ron (inclusiv TVA), Cumparatorul va suporta cheltuielile pentru transport. Acestea sunt incluse in factura pentru produsul comandat. Puteti vizualiza cat reprezinta costul transportului in cosul dvs, la sectiunea Expediere.Pentru comenzi mai mari de 500 RON (inclusiv TVA), OFFICECAFFE SRL va suporta cheltuielile de transport. In ccazul in care marfa este livrata prin agentul OFFICECAFFE, nu se va calcula nici un cost de transport, indiferent de valoarea comenzii.In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

11. ACCEPTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, va sesiza acest lucru Vanzatorului, care ii va livra in cel mai scurt timp posibil produsele solicitate.

12. GARANTII

Produsele comercializate de catre site-ul www.officecaffe.ro, beneficiaza de conditii de garantie (acolo unde este cazul) conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.Certificatele de garantie sunt emise de catre OFFICECAFFE SRLLipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa office@officecaffe.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

13. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

14. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

15. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA

Prezentul contract este in limba romana si este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

17. INFORMATII PRIVIND DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele: - clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorieSimbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

18. PREVEDERI DIVERSE

Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau creea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

19. RETURNAREA PRODUSELOR

ATENTIE! NU PRIMIM RETUR PRODUSELE FOLOSITE SAU NEVANDABILE.In conformitate cu OUG 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care renuntati la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returnati produsul exact in starea in care v-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, nu aveti dreptul sa solicitati rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul S.C. OFFICECAFFE SRL, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra.Rambursarea pretului catre dumneavoastra nu se va face inaintea de primirea produsului si confirmarea emisa de S.C. OFFICECAFFE SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care ati optat pentru plata la livrare, clauza de mai sus nu se aplica, deoarece produsul este vazut de dumneavoastra inainte de efectuarea platii, avand astfel posibilitatea de a verifica daca este corespunzator solicitarii dumneavoastra.Efectuarea platii la momentul livrarii sau ulterior echivaleaza cu acceptarea irevocabila a produsului, dreptul de denuntare ne mai putand fi exercitat dupa aceasta data. S.C. OFFICECAFFE SRL isi rezerva dreptul sa solicite despagubiri in cazul in care denuntarea unilaterlala este efectuata doar in scopul prejudicierii S.C. OFFICECAFFE SRL.Daca produsul returnat este deteriorat, prezinta semne de utilizare si nu poate fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe o taxa de 30% din pretul produsului din momentul cumpararii.Daca produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs., costul de retur (sau schimbare) al produsului este suportat in intregime de OFFICECAFFE SRL.Pentru orice detalii sau neclaritati va rugam sa ne contactati pe email la office@officecaffe.ro .OFFICECAFFE SRL este operator de date cu caracter personal cu nr 19688 emis de ANSPDCP

B. SECURITATEA INFORMATIILOR

1. Politica de securitate a datelor cu caracter personal

1.1 NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind SC OFFICECAFFE S.R.L. are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.Scopul colectarii datelor este specific entităţilor furnizoare de servicii de comunicaţii electronice (telefonie, radiocomunicaţii, internet, televiziune prin cablu) şi celor care oferă servicii prin intermediul internetului (comerţ on-line, concursuri on-line). Datele vor fi folosite si pentru activitati de marketing referitoare la produsele SC OFFICECAFFE S.R.L. , precum si a serviciilor oferite de partenerii sai.Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare: pentru identificarea dumneavoastra in vederea stabilirii relatiei contractuale dintre dumneavoastra si Furnizorul de produse/servicii pentru a putea intra in posesia produsului/serviciului cumparat; pentru trimiterea de informari/anunturi cu privire la ofertele aparute. Refuzul dvs. determina imposibilitatea crearii unei oferte conforme cu cele solicitate.Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: agentilor economici (Furnizorilor de produse/servicii).Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la notificare(a)goya.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Datele dumneavoastra nu vor fi transferate în alte state.Observatie:*orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; *orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, în mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale în scopuri de marketing direct.

1.2 DATE CU CARACTER PERSONAL

Prin intermediul Site-ului utilizatorii pot furniza SC OFFICECAFFE S.R.L. informatii referitoare in special la date personale (precum nume, adresa, adresa de e-mail, numere de telefon), modul in care sunt utilizate sau intentioneaza sa fie utilizate produsele si/sau serviciile publicate pe Site, dar poate include si alte informatii aflate in stransa legatura cu utilizarea serviciilor si/sau produselor solicitate.Orice persoana care acceseaza Site-ul si care ofera date sau informatii cu caracter personal, inclusiv prin intermediul formularelor de comanda de pe acest Site, isi manifesta acordul in mod expres si neechivoc pentru urmatoarele:marketing (inclusiv marketingul direct) constand in efectuarea de comunicari comerciale si comercializarea produselor si serviciilor publicate pe Site, precum si a produselor si serviciilor SC OFFICECAFFE S.R.L. , prin orice mijloc de comunicare, mai putin apelarea automata care nu necesita interventia unui operator uman;in scopul furnizarii serviciilor sau produselor prezentate pe Site, incluzand procesarea comenzilor sau cererilor utilizatorului, facturarea, recuperarea debitelor, solutionarea cererilor si a reclamatiilor, prevenirea/depistarea fraudelor;stocarea si procesarea acelor informatii care ajuta SC OFFICECAFFE S.R.L. sa imbunatateasca relatia cu utilizatorii/abonatii/cumparatorii;prelucrarea acestor date si informatii personale de catre SC OFFICECAFFE S.R.L. in vederea efectuarii de studii de piata;alte activitati intreprinse de SC OFFICECAFFE S.R.L. si permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobari din partea utilizatorului.SC OFFICECAFFE S.R.L. are dreptul de a dezvalui informatia unor terte persoane, in conditiile legii. Accesarea Site-ului in continuare echivaleaza cu acceptul utilizatorilor asupra procesarii datelor cu caracter personal in scopurile mai sus prezentate. În cazul in care utilizatorul nu doreste ca SC OFFICECAFFE S.R.L. sa proceseze datele cu caracter personal intr-unul sau anumite scopuri dintre cele mentionate mai sus, utilizatorul va trimite o scrisoare catre SC OFFICECAFFE S.R.L. la office(at)officecaffe.ro . Utilizatorii care furnizeaza SC OFFICECAFFE S.R.L. date cu caracter personal prin intermediul accesarii Site-ului au toate drepturile si obligatiile prevazute in Legea 677/2001, respectiv dreptul de acces si interventie la acestea, de opozitie cu privire la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si de a se adresa justitiei.SC OFFICECAFFE S.R.L. certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea neavand un caracter limitativ):dreptul de a cere SC OFFICECAFFE S.R.L. sa va confirme daca prelucreaza sau nu datele dumneavoastra personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;dreptul de a cere SC OFFICECAFFE S.R.L. sa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001;dreptul de a cere SC OFFICECAFFE S.R.L. sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor sale personale;dreptul de a cere SC OFFICECAFFE S.R.L. sa inceteze expedierea de mesaje promotionale. Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa info(a)goya.ro

1.3 SIGURANTA TRANZACTIILOR

Societatea recunoaste importanta respectarii tuturor procedurilor legale necesare, legate de siguranta datelor personale, precum si a tranzactiilor electronice, si a luat in acest sens toate masurile necesare, prin metodele cele mai moderne si mai performante, pentru a oferi cel mai inalt grad de siguranta posibil. Toate informatiile legate de datele personale ale utilizatorilor/abonatilor sunt tratate ca date confidentiale. Societatea a adoptat proceduri care protejeaza datele confidentiale pe care utilizatorii/abonatii le ofera prin intermediul website-ului sau in orice alt fel (de exemplu telefonic). Aceste proceduri protejeaza datele utilizatorilor/abonatilor in fata oricarei accesari nepermise sau divulgari, furt sau utilizare neconforma, modificare sau distrugere, ajutand de asemenea la certificarea faptului ca datele acestea sunt exacte si sunt utilizate corect.Firewall Accesul la sistemele Societatii (servere) este controlat de un firewall, care permite utilizarea anumitor servicii de catre utilizatori/abonati, interzicand in paralel accesul la sisteme si baze de date si informatii confidentiale ale Societatii. Confidentialitatea tranzactiilor Asa cum se mentioneaza mai sus, respectarea confidentialitatii se subintelege. Toate informatiile transmise de utilizator/abonat sunt confidentiale, Societatea luand toate masurile necesare astfel incat acestea sa fie utilizate doar in masura in care acest lucru este considerat necesar in contextul serviciilor oferite. Doar angajatii autorizati au acces la informatiile cu privire la tranzactii si doar cand acest lucru este absolut necesar. Solutii de plata securizate Produsele/serviciile de pe acest site web sunt comercializate prin intermediul solutiilor de plata online oferite de Mobilpay Netopia. In vederea eliminarii riscului ca datele dumneavoastra sa intre in posesia si sa fie folosite abuziv de terte persoane:Mobilpay Netopia garanteaza securitatea sistemelor informatice. Informatiile privind datele cardului bancar (numar de card, data expirarii etc.) nu vor fi transferate sau stocate pe serverele SC OFFICECAFFE S.R.L. sau pe serverele Mobilpay Netopia.Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

1.4 POLITICA DE SECURITATE A DATELOR

In accesarea site-ului si utilizarea serviciilor oferite, doar in cazurile in care este necesara obtinerea unui "nume de utilizator" sunteti de acord sa furnizati date adevarate, exacte si complete despre dumneavoastra asa cum se solicita in formularul de inregistrare ca utilizator.In cazul in care informatiile nu sunt adevarate, inexacte sau incomplete, SC OFFICECAFFE S.R.L. isi rezerva dreptul de a suspenda sau desfiinta contul dumneavoastra fara nici o notificare prealabila. Utilizatorii site-ului au posibilitatea ca in orice moment sa vizualizeze si sa modifice datele personale in cazul in care au intervenit modificari.Conform Ordinul Avocatului Poporului nr. 52 din 18 aprilie 2002, SC OFFICECAFFE S.R.L. respecta cerintele minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal si anume: a)Identificarea si autentificarea utilizatorului Prin utilizator se intelege orice persoana care actioneaza sub autoritatea operatorului, a persoanei imputernicite sau a reprezentantului, cu drept recunoscut de acces la bazele de date cu caracter personal. Utilizatorii, pentru a capata acces la o baza de date cu caracter personal, trebuie sa se identifice. Identificarea se poate face prin mai multe metode, cum ar fi: introducerea codului de identificare de la tastatura (un sir de caractere), folosirea unei cartele cu cod de bare, folosirea unei cartele inteligente (smart card) sau a unei cartele magnetice. Fiecare utilizator are propriul sau cod de identificare. Niciodata mai multi utilizatori nu trebuie sa aiba acelasi cod de identificare. Codurile de identificare (sau conturi de utilizator) nefolosite o perioada mai indelungata trebuie dezactivate si distruse dupa un control prealabil intern al operatorului. Perioada dupa care codurile trebuie dezactivate si distruse se stabileste de operator. Orice cont de utilizator este insotit de o modalitate de autentificare. Autentificarea poate fi facuta prin introducerea unei parole sau prin mijloace biometrice: amprenta dactiloscopica, amprenta vocala, angiografia retiniana etc. Parolele sunt siruri de caractere. Cu cat sirul de caractere este mai lung, cu atat parola este mai greu de aflat. La introducerea parolelor acestea nu trebuie sa fie afisate in clar pe monitor. Parolele trebuie schimbate periodic in functie de politicile de securitate ale entitatii (operator sau persoana imputernicit

a). Schimbarea periodica a parolelor se face numai de catre utilizatori autorizati de operator. Orice utilizator care primeste un cod de identificare si un mijloc de autentificare trebuie sa pastreze confidentialitatea acestora si sa raspunda in acest sens in fata operatorului. Fiecare entitate va stabili o procedura proprie de administrare si gestionare a conturilor de utilizator. Operatorii autorizeaza anumiti utilizatori pentru a revoca sau a suspenda un cod de identificare si autentificare, daca utilizatorul acestora si-a dat demisia ori a fost concediat, si-a incheiat contractul, a fost transferat la alt serviciu si noile sarcini nu ii solicita accesul la date cu caracter personal, a abuzat de codurile primite sau daca va absenta o perioada indelungata stabilita de entitate. Accesul utilizatorilor la bazele de date cu caracter personal efectuate manual se va face pe baza unei liste aprobate de conducerea entitatii.

b) Tipul de acces Utilizatorii trebuie sa acceseze numai datele cu caracter personal necesare pentru indeplinirea atributiilor lor de serviciu. Pentru aceasta operatorii trebuie sa stabileasca tipurile de acces dupa functionalitate (cum ar fi: administrare, introducere, prelucrare, salvare etc.) si dupa actiuni aplicate asupra datelor cu caracter personal (cum ar fi: scriere, citire, stergere), precum si procedurile privind aceste tipuri de acces. Programatorii sistemelor de prelucrare a datelor cu caracter personal nu vor avea acces la datele cu caracter personal. Operatorul va permite accesul programatorilor la datele cu caracter personal dupa ce acestea au fost transformate in date anonime. Compartimentul care asigura suportul tehnic poate avea acces la datele cu caracter personal pentru rezolvarea unor cazuri exceptionale. Pentru activitatea de pregatire a utilizatorilor sau pentru realizarea de prezentari se vor folosi date anonime. Angajatii care predau cursurile de pregatire vor folosi date cu caracter personal pe parcursul propriei lor pregatiri. Operatorul va stabili modalitatile stricte prin care se vor distruge datele cu caracter personal. Autorizarea pentru aceasta prelucrare de date cu caracter personal trebuie limitata la cativa utilizatori.

c) Colectarea datelor Colectarea datelor se face prin introducere directa de catre persoana vizita prin completarea formularelor disponibile pe site-ul companiei. Orice modificare a datelor cu caracter personal se poate face numai de catre utilizatori autorizati desemnati de operator. Operatorul va lua masuri pentru ca sistemul informational sa inregistreze cine a facut modificarea, data si ora modificarii. Pentru o mai buna administrare operatorul va lua masuri ca sistemul informational sa mentina datele sterse sau modificate.

d) Executia copiilor de siguranta Operatorul va stabili intervalul de timp la care se vor executa copiile de siguranta ale bazelor de date cu caracter personal, precum si ale programelor folosite pentru prelucrarile automatizate. Utilizatorii care executa aceste copii de siguranta vor fi numiti de operator, intr-un numar restrans. Copiile de siguranta se vor stoca in alte camere, in fisete metalice cu sigiliu aplicat, si, daca este posibil, chiar in camere din alta cladire. Operatorul va lua masuri ca accesul la copiile de siguranta sa fie monitorizat.

e) Computerele si terminalele de acces Computerele si alte terminale de acces vor fi instalate in incaperi cu acces restrictionat. Daca nu pot fi asigurate aceste conditii, computerele se vor instala in incaperi care se pot incuia sau se vor lua masuri ca accesul la computere sa se faca cu ajutorul unor chei ori cartele magnetice. Daca pe ecran apar date cu caracter personal asupra carora nu se actioneaza o perioada data, stabilita de operator, sesiunea de lucru trebuie inchisa automat. Marimea acestei perioade se determina in functie de operatiile care trebuie executate. Terminalele de acces folosite in relatia cu publicul, pe care apar date cu caracter personal, vor fi pozitionate astfel incat sa nu poata fi vazute de public si dupa o perioada scurta, stabilita de operator, in care nu se actioneaza asupra lor, acestea trebuie ascunse.

f) Fisierele de acces Operatorul este obligat sa ia masuri ca orice accesare a bazei de date cu caracter personal sa fie inregistrata intr-un fisier de acces (numit log la prelucrarile automate) sau intr-un registru pentru prelucrarile manuale de date cu caracter personal, stabilit de operator. Informatiile inregistrate in fisierul de acces sau in registru vor fi: - codul de identificare (numele utilizatorului pentru bazele de date cu caracter personal manuale); - numele fisierului accesat (fisei); - numarul inregistrarilor efectuate; - tipul de acces; - codul operatiei executate sau programul folosit; - data accesului (an, luna, zi); - timpul (ora, minutul, secunda). Pentru prelucrarile automate aceste informatii vor fi stocate intr-un fisier de acces general sau in fisiere separate pentru fiecare utilizator. Orice incercare de acces neautorizat va fi, de asemenea, inregistrata. Operatorul este obligat sa pastreze fisierele de acces cel putin 2 ani, pentru a fi folosite ca probe in cazul unor investigatii. Daca investigatiile se prelungesc, aceste fisiere se vor pastra atat timp cat se va considera necesar. Fisierele de acces trebuie sa faca posibila identificarea de catre operator sau de catre persoana imputernicita a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv anume, in vederea aplicarii unor sanctiuni sau a sesizarii organelor competente.

g) Sistemele de telecomunicatii Operatorul este obligat sa faca periodic controlul autentificarilor si tipurilor de acces pentru detectarea unor disfunctionalitati in ceea ce priveste folosirea sistemelor de telecomunicatii. Operatorii sunt obligati sa conceapa sistemul de telecomunicatii astfel incat datele cu caracter personal sa nu poata fi interceptate sau transmise de oriunde. Daca sistemul de telecomunicatii nu poate fi astfel securizat, operatorul este obligat sa impuna folosirea metodei de criptare pentru transmisia datelor cu caracter personal. Prin sistemele de telecomunicatii se vor transmite numai datele cu caracter personal strict necesare. h) Instruirea personalului In cadrul cursurilor de pregatire a utilizatorilor operatorul este obligat sa faca informarea acestora cu privire la prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, la cerintele minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal, precum si cu privire la riscurile pe care le comporta prelucrarea datelor cu caracter personal, in functie de specificul activitatii utilizatorului. Utilizatorii care au acces la date cu caracter personal vor fi instruiti de catre operator asupra confidentialitatii acestora si vor fi avertizati prin mesaje care vor aparea pe monitoare in timpul activitatii. Utilizatorii sunt obligati sa isi inchida sesiunea de lucru atunci cand parasesc locul de munca.

i) Folosirea computerelor Pentru mentinerea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal (in special impotriva virusilor informatici) operatorul va lua masuri care vor consta in: a)interzicerea folosirii de catre utilizatori a programelor software care provin din surse externe sau dubioase; b)informarea utilizatorilor in privinta pericolului privind virusii informatici; c)implementarea unor sisteme automate de devirusare si de securitate a sistemelor informatice; d)dezactivarea, pe cat posibil, a tastei "Print screen", atunci cand sunt afisate pe monitor date cu caracter personal, interzicandu-se astfel scoaterea la imprimanta a acestora.

j) Imprimarea datelor Scoaterea la imprimanta a datelor cu caracter personal se va realiza numai de utilizatori autorizati pentru aceasta operatiune de catre operator. Operatorii sunt obligati sa aprobe proceduri interne specifice privind folosirea si distrugerea acestor materiale. Fiecare entitate isi va aproba propriul sistem de securitate, tinand seama de aceste cerinte minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal, iar in functie de importanta datelor cu caracter personal prelucrate, isi va impune masuri de securitate suplimentare.

2. Politica de utilizare Cookie-uri

Aceasta politica se refera la cookie-urile si paginile web operate de SC OFFICECAFFE SRL (denumită în continuare Office Caffe)

2.1 Ce sunt Cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).

2.3 La ce sunt folosite Cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intrun mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Office Caffe pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

2.4 Ce Cookie-uri folosim?

Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele din urma sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web).Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.

2.5 Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?O vizita pe acest site poate plasa cookie-uri in scopuri de:Cookie-uri de performanta a site-uluiCookie-uri de analiza a vizitatorilorCookie-uri pentru geotargettingCookie-uri de inregistrareCookie-uri pentru publicitateCookie-uri ale furnizorilor de publicitate

2.6 Contin Cookie-urile date personale?

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caaracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

2.7 Stergerea Cookie-urilor

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.

2.8 De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?

Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online – ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.Exemple de intrebuintari importante ale cookieurilor (care nu necesita autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):Continut si servicii adaptate preferintelor utilizatorului – categorii de produse si servicii.Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – retinerea parolelor.Retinerea filtrelor de protectie a copiilor privind continutul pe Internet (optiuni family mode,functii de safe search).Limitarea frecventei de difuzare a reclamelor – limitarea numarului de afisari a unei reclame pentru un anumit utilizator pe un site.Furnizarea de publicitate mai relevanta pentru utilizator.Masurarea, optimizarea si caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de continut este vizualizat si modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex prin motoare de cautare, direct, din alte website-uri etc). Website-urile deruleaza aceste analize a utilizarii lor pentru a imbunatati site-urile in beneficiul userilor.

2.9 Securitate si probleme legate de confidentialitate

Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi.Cookie-urile pot fi totusi folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si in mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri:Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookieurile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate.Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata).Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookieurilor pe servere. Daca un website nu solicita browserului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru a pacali browserele in a trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile in scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important sa fiti atenti in alegerea metodei celei mai potrivite de protectie a informatiilor personale. Sfaturi pentru o navigare sigura si responsabila, bazata pe cookies.Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile. Dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo si altele.Iata cateva sfaturi care va pot asigura ca navigati fara griji insa cu ajutorul cookieurilor:Particularizati-va setarile browserului in ceea ce priveste cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securitatii utilizarii cookie-urilor.Daca nu va deranjeaza cookie-urile si sunteti singura persoana care utilizaeaza computerul, puteti seta termene lungi de expirare pentru stocarea istoricului de navigare si al datelorpersonale de acces.Daca impartiti accesul la calculator, puteti lua in considerare setarea browserului pentru a sterge datele individuale de navigare de fiecare data cand inchideti browserul. Aceasta este o varianta de a accesa site-urile care plaseaza cookieuri si de a sterge orice informatie de vizitare la inchiderea sesiunii navigare.Instalati-va si updatati-va constant aplicatii antispyware.Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos.Asigurati-va ca aveti browserul mereu updatat.Multe dintre atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor.Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale. Cu o intelegere clara a modului lor de operare si a beneficiilor pe care le aduc, puteti lua masurile necesare de securitate astel incat sa puteti naviga cu incredere pe internet.Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online.Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti inregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lasa comentarii.Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau.Pentru a intelege aceste setari, urmatoarele linkuri pot fi folositoare, altfel puteti folosi optiunea “ajutor” a browserului pentru mai multe detalii.

3. Securitate și intimitate

3.1 CINE SUNTEM

În acest document de confidențialitate, trimiterile la noi, nouă, al nostru fac referire la OFFICECAFFE SRL. Trimiterile la Site-ul nostru sau Site fac referire la www.officecaffe.ro .

3.2 CE INFORMATII SUNT SOLICITATE

Informațiile pe care le obținem prin intermediul website-ului pot include:a.Date personale, pe care ni le furnizați cu bună știință prin intermediul formularelor și al e-mailului nostru, ca: nume, adresa, telefon, etc.b. În scopul de a procesa în mod eficient operațiunile cu card de credit sau debit, banca sau agenția de procesare a cardurilor poate verifica datele dumneavoastră personale pentru autorizare în afara Spațiului Economic European (SEE). Aceste date nu vor fi transferate în afara EEA, pentru niciun alt scop.c.Preferințele dumneavostră și actualizări pe e-mail, înregistrate de e-mailuri trimise de noi (dacă selectați să primiți actualizări pe e-mail cu privire la produse și oferte).d. Adresa dumneavoastră de IP, care este reprezentată de un șir de numere unice pentru calculatorul personal și care este înregistrat de server-ul nostru când căutați orice pagină sau informație pe Site.e.Date înregistrate de Site care ne permit recunoașterea utilizatorului și a preferințelor acestuia, permițându-vă să nu repetați introducerea de date de fiecare data cănd vă intoarceți pe Site. Astfel de date sunt înregistrate pe calculatorul personal prin intermediul cookie-urilor. Majoritatea browsere-lor pot fi programate să respingă, sau vă anunțe înainte de a descărca cookie-uri.

3.3 CUM SUNT FOLOSITE INFORMATIILE

Orice date personale pe care le obținem prin intermediul acestui Site vor fi folosite în conformitate cu Legea privind protecția datelor 1998 și cu alte legi în vigoare. Informațiile pe care le vom colecta vor fi folosite pentru:a. Pentru a vă procesa comanda, pentru a oferi servicii post-vânzare ( este posibil să trimitem detaliile dumneavoastră către o alta organizație pentru a aproviziona/livra produsele sau serviciile pe care le-ați achiziționat și/sau pentru a oferi servicii post-vânzare;b. În anumite cazuri vă putem folosi adresa de email pentru a vă trimite informații despre produsele și serviciile noastre (dacă selectați să primiți actualizări; de asemenea, va fi oferită posibilitatea de dezabonare)c. Noi am putea avea nevoie să transmite informațiile primite către alte companii în scopuri administrative. Noi am putea folosi terțe părți pentru a executa anumite activități, cum ar fi procesarea și sortarea de date, monitorizarea utilizatorilor pe site și transmiterea e-mailurilor. Părțile terșe nu pot folosi informațiile personale în scopurile proprii.

3.5 DREPTURILE DUMNEAVOASTRA

Aveți dreptul de a cere o copie a tuturor infromațiilor dumneavoastră, pe care le deținem. Pentru a obține aceste informații vă rugam să ne transmiteți datele de contact, inclusiv adresa și plata a 10 euro pentru a acoperi cheltuielile administrative, la următoarea adresă: Targu Mures, Bld. Pandurilor, Nr.94 Ap.3,.

Alte site-uri

Acest document de confidențialitate face referire doar la acest Site. Alte site-uri care pot fi legate de site-ul nostru, sunt supuse propriilor politici, diferite de a noastră.

Copyright ©

Conținutul acestui Site și a altor publicații OFFICECAFFE SRL sunt detinute de OFFICECAFFE SRL și pot fi folosite doar cu acordul proprietarului.

OFFICECAFFE SRL este operator de date cu caracter personal cu nr 19688 emis de ANSPDCP.